Szanowni Państwo !Mamy przyjemność zaproponować INSTALACJE LPG IV GENERACJI dla samochodów Renault i Dacia. Instalacja LPG IV generacji to instalacja wtrysku sekwencyjnego gazu. W tej nowoczesnej konstrukcji wyeliminowane zostały, występujące we wcześniejszych generacjach, różnice w dynamice i mocy silnika zasilanego gazem i zasilanego benzyną. Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS należy do najnowszej generacji, dostępnych na rynku, systemów przejścia z zasilania benzynowego na zasilanie LPG w fazie lotnej.
Systemy IV generacji dają następujące korzyści:
Ekologia - mniejsza ilość wydzielanych gazów cieplarnianych (LPG zawierając węglowodory o krótszym łańcuchu wydziela mniej gazów cieplarnianych niż benzyna).
Ekonomia - niższe koszty przejazdu
Niezależność - 2 zbiorniki paliwa (LPG+Pb) = większy zasięg
Wygoda - możliwość wyboru rodzaju paliw, pełen automatyzm działania układów (klient nie odczuwa różnicy w trakcie eksploatacji i przełączania źródła zasilania).
WAŻNE CECHY SYSTEMU IV GENERACJI:
- Pełna integracja z benzynowym systemem zasilania bez potrzeby stosowania emulatorów (sterowanie wtryskiwaczami gazowymi odbywa się na podstawie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi)
- Brak ryzyka cofnięcia się płomienia w układzie dolotowym
- Automatyczne przejęcie z zasilania benzynowego na gazowe (po osiągnięciu odpowiedniej temperatury silnika), oraz automatyczne przejęcie z zasilania gazowego na benzynowe po wyczerpaniu się gazu
- Ekonomiczność zwłaszcza przy dużych przebiegach (cena gazu jest równa 50-60% ceny benzyny)
CZYM JEST SAMOCHÓD NA LPG:
- Samochód LPG posiada silnik zasilany dwoma rodzajami paliwa.
- Jest on wyposażony w dwa układy wtrysku, w zbiornik benzyny i zbiornik płynnego gazu, tzw. LPG.
- Może być zasilany benzyną lub LPG.
- Rozruch silnika zawsze następuje przez zasilanie benzyną, po czym jest on automatycznie przełączany po kilku sekundach na LPG, w zależności od temperatury silnika.
- Gdy zbiornik LPG zostanie opróżniony, zasilanie przełącza się automatycznie na pobór benzyny ze zbiornika.
- Kierowca może również podczas jazdy w każdej chwili przełączyć zasilanie z benzyny na LPG.
BEZPIECZEŃSTWO NA LPG
- Brak ryzyka cofnięcia się płomienia w układzie dolotowym
- Automatyczne przejście z zasilania benzynowego na gazowe (po osiągnięciu odpowiedniej temperatury silnika) oraz automatyczne przejście z zasilania gazowego na benzynowe po wyczerpaniu się gazu
- Zbiornik LPG jest wykonany z bardzo wytrzymałej blachy stalowej grubości 2 do 3,5 mm
CZY INSTALACJA GAZOWA STWARZA RYZYKO WYBUCHU:
- Nie, dziś to niebezpieczeństwo zostało całkowicie wyeliminowane.
- Przykładowo zbiornik gazu jest wykonany z bardzo wytrzymałej stali. Ponadto, posiada on 5 elementów przyczyniających się do jego bezpieczeństwa: zawór zwrotny, zawór ograniczający poziom jego napełnienia do 80% całkowitej objętości, zawór ograniczający natężenie przepływu, elektrozawór, a przede wszystkim zawór bezpieczeństwa o dużym natężeniu przepływu, który jest obowiązkowym elementem wszystkich, nowych instalacji.
Montaż instalacji możliwy jest zarówno do samochodów nowych jak i tych zakupionych wcześniej!