Lider Serwisu 2016

W tegorocznym rankingu Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego serwis Renault Warszawa Puławska zdobył II miejsce.

Nagroda już po raz drugi została przyznana naszej firmie przez specjalistów z branży motoryzacyjnej magazynu "Dealer" za najlepszy i najbardziej innowacyjny autoryzowany serwis blacharsko-lakierniczy w Polsce.

Komisja składająca się z przedstawicieli firm, które na co dzień współpracują z dealerami w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych wybrała 21 firm walczących o podium w Rankingu Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego 2016.

Jednym z kryteriów był wskaźnik efektywności i reklamacji, rozumianych jako naprawy powtórne w zleceniach z ostatnich 12 miesięcy. Jak czytamy na łamach miesięcznika "Dealer", pod kątem samej liczby napraw, liderem wśród zakładów Renault Retail Group jest serwis blacharsko-lakierniczy Lewinowska, choć na Puławskiej w ciągu ostatnich 12 miesięcy naprawiono blisko 1,8 tys. samochodów. Nie udałoby się to bez wysokich wskaźników w zakresie efektywności. Członkowie komisji zwrócili również szczególną uwagę na terminowość serwisu i doskonałą komunikację z Klientami. Średni czas naprawy w serwisie Renault Warszawa Puławska od przyjęcia auta wynosi zaledwie 5 dni.

Serwis blacharsko – lakierniczy Renault Warszawa Puławska uzyskał 60 pkt. i zanotował awans o cztery miejsca w porównaniu z ubiegłoroczną edycją rankingu. Jak czytamy na łamach miesięcznika "Dealer" - "W tym roku w czołowej trójce firmę powiązaną z importerem francuskiej marki widziało aż czterech członków kapituły. Nie brakowało nawet takich, którzy widzieli w Renault Warszawa lidera rankingu."

Jest to dla naszej firmy, nie tylko uznanie za wzorową pracę, ale przede wszystkim motywacja do dalszego dbania o standardy firmy, obniżenie wskaźnika reklamacji i walkę o pierwsze miejsce w przyszłorocznym rankingu Lidera Serwisu.