DLACZEGO RRG WARSZAWA

Jesteśmy częścią drugiej co do wielkości sieci dystrybucyjnej samochodów w Europie, która jest reprezentowana w 12 krajach. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość obsługi Klientów, co zapewnia ponad 300 wysoko wykwalifikowanych Pracowników. Jesteśmy siedmiokrotnym laureatem nagrody Dealer of The Year w Polsce. Dokładaliśmy i nadal będziemy dokładać wszelkich starań, aby zadowolić wszystkich naszych Klientów. Chcemy, aby nasi Klienci czuli się w naszych salonach i serwisach wyjątkowo, przyjaźnie i swobodnie. Zadowolenie Klienta jest priorytetem w firmie RRG Warszawa. Poniżej przedstawiamy nasze zobowiązania wobec Państwa.

  • ZAPEWNIAMY PAŃSTWU MOBILNE FORMY KONTAKTU

Dzięki stronom jak również fanpage i koncie na Instagramie mogą Państwo kontaktować się z nami w sposób szybki i dostępny dla wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych. Nasz średni czas odpowiedzi to 10 minut.


  • ODPOWIEMY NA PAŃSTWA ZAPYTANIA INTERNETOWE W CIĄGU 1H

RRG Warszawa zobowiązuje się udzielić odpowiedzi na Państwa zapytanie internetowe w ciągu 1h od 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku.


  • CHAT ON-LINE RRG Warszawa - SPECJALNIE DLA PAŃSTWA NAJSZYBSZY KANAŁ KONTAKTU

Na naszych stronach www mogą Państwo znaleźć chat on-line gdzie nasi konsultanci pozostają do Państwa dyspozycji w godzinach 9.00 - 19.00 od poniedziałku do piątku. Tu również mogą Państwo załatwić wszystkie sprawy skierowane do naszej spółki: zapytania ogólne, umówienia do serwisów, przekierowania do innych działów we wszystkich naszych lokalizacjach.


  • ZAPEWNIAMY MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU ON-LINE

Bez wychodzenia z domu mogą Państwo zakupić w naszym sklepie internetowym www.skleprrgwarszawa.pl części, akcesoria oraz usługi serwisowe.


  • UMÓW SIĘ DO SERWISU ON-LINE

Szybko, bez problemów możecie Państwo zapisać się on-line do naszych serwisów na naszej stronie www.


  • SPECJALNIE DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI ODDAJEMY NASZ DZIAŁ KONTAKTÓW Z KLIENTAMI

Pod jednym numerem 5 444 444 uzyskają Państwo niezbędne informacje, mogą umówić się Państwo do serwisu lub zostać przełączeni do wybranego działu spółki we wszystkich naszych lokalizacjach.


  • POINFORMUJEMY O POSTĘPACH W DOSTAWIE PAŃSTWA SAMOCHODU OD CHWILI ZAMÓWIENIA AZ DO JEGO ODBIORU

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do poinformowania Klienta o dacie przewidywanej dostawy auta w momencie złożenia zamówienia, ewentualnych zmianach terminu dostawy samochodu, gotowości do wydania samochodu na 3 dni przed planowanym terminem.


  • NA ZAKUPIONE CZĘŚCI I NAPRAWY ZREALIZOWANE W NASZYCH AUTORYZOWANYCH SERWISACH UDZIELAMY GWARANCJI

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do udzielenia rocznej gwarancji na części zamienne oraz robociznę, na każdą naprawę wykonaną w ich warsztatach.


  • ZLECONE W SERWISIE USŁUGI WYKONAMY W USTALONYM CZASIE I ZA UZGODNIONĄ CENĘ

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do wykonania zleconej w Serwisie usługi w ustalonym czasie i za uzgodnioną cenę.

W przypadku, gdy nie dotrzymano uzgodnionego terminu:

W przypadku napraw dodatkowych (o ile istnieje taka konieczność), po uzgodnieniu z Klientem, ustalany jest nowy termin wykonania naprawy.

W przypadku, gdy uzgodniona cena nie została zachowana:

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się pokryć koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody (patrz następne zobowiązanie).


  • POKRYJEMY KOSZT NAPRAWY WYKONANYCH BEZ PAŃSTWA ZGODY

Odnośnikiem do tego zobowiązania jest kosztorys ustalony z Klientem w momencie oddania samochodu do naprawy. W przypadku napraw dodatkowych, po uzgodnieniu z Klientem, ustalana jest nowa cena.

W wypadku, gdy uzgodniona cena nie została zachowana:

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się pokryć koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody.


  • NA CZAS PRZEGLĄDU ZAPEWNIAMY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY PO PREFERENCYJNYCH CENACH

Na czas przeglądu samochodu, Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do zapewnienia samochodu zastępczego po preferencyjnych cenach.


  • VIDEO NA ŻYCZENIE

Jeżeli nie mają Państwo czasu lub możliwości przyjechania do nas, proponujemy film video o wybranym samochodzie używanym.


  • VIDEO Z PRZEBIEGU NAPRAWY

Na Państwa życzenie prześlemy link z nagraniem naprawy Państwa samochodu w jednym z naszych serwisów mechanicznych.


  • PAMIĘTAMY ZA PAŃSTWA
Zobowiązujemy się przypomnieć Państwu o zbliżającej się wizycie serwisowej, kończącym się ubezpieczeniu lub przeglądzie technicznym w naszych Stacjach Kontroli Pojazdów.

Szanowni Klienci, informujemy, że w dniach 11/09-13/10 Serwis Mechaniczny Dacia PGD Lewinowska będzie czynny w godz. 8.00-17.00. Za utrudnienia przepraszamy.